  • Data: 2009-12-16 15:37:29
    Temat: Re: nieprzyjemne: k3opoty ze spuszczaniem "wody"
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Dec 2009 13:31:36 +0100, kiki <k...@k...net> wrote:

    > To na bank wina kibla fiemt Cersanit, która nie potrafi zaprojektowaae
    > muszli. A? by?em w piwnicy zobaczyae te zdemontowane kibelki. Moim zdaniem
    > maj? za ma?e to kolano syfonowe. Wymiana na Vileroya i jak rek? odj??. U
    > mnie nie ma prawa 1/4 le sp?ywaae.

    Ja tam sobie chwalę Cersanita. Spłukuje się znakomicie, a przy czymś
    większym ;) nie mam tyłka ochlapanego jak to często bywa w innych,
    nierzadko "wypasionych" muszlach za grube pieniądze. Pewnie zależy od
    modelu, więc nie ma co generalizować.

    P.S. Ustaw sobie deklaracje charsetu w nagłówku, bo potem jest problem z
    cytowaniem (jak w przypadku Opery której używam), albo przy przeglądaniu
    grup przez www.

    RobertP.