  • Data: 2010-10-18 12:17:01
    Temat: Re: nieuczciwy wykonawca - jak z tego wybrn???
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-18 13:46, Tomemk pisze:

    > na spokojnie dogadaj sie, tak bedzie lepiej
    >
    > nie warto sobie truae zycia za 2tys
    > jest to super nauczka na przysz?o?ae

    Problem w tym, że dogadywałem się już 3 razy. Za każdym razem jest
    zapewnienie, że "już pojutrze", albo "jak tylko skończy padać". Trudno
    jest się dogadywać z ludźmi, dla których honor to nic nie znaczące słowo
    a robienie dupy z gęby jest ich chlebem powszednim. Chciałem napisać
    jakieś oficjalne pismo, żeby przypomnieć mu, że zobowiązanie to jednak
    sprawa poważna. W umowie jest zapis, że zerwanie umowy z winy wykonawcy
    skutkuje karą w wysokości 5% wartości umowy. Może to go otrzeźwi.

    A nauczka oczywiście też jest coś warta :) Być może ustrzeże mnie w
    przyszłości przed grubszą wpadką.

    PZDR
    Shaman