  • Data: 2010-10-18 13:48:09
    Temat: Re: nieuczciwy wykonawca - jak z tego wybrn???
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote in message
    news:i9hafa$9k8$1@news.telbank.pl...

    > po prostu zwyczajnie nie opłaca mu się dla 2tys. zaniedbywać nowego
    > zlecenia wartego 40tys. Wierzę, że rzeczywiście ma zamiar u mnie skończyć
    > swoją robotę, ale ja nie mam zamiaru czekać aż

    HAHAHA :-)
    Pamiętaj następnym razem żeby nie płacić wykonawcy za wczasu ani grosza :-)
    Jedyny przyzwoity wykonawca u mnie to był hydraulik. Do niego nie mam nic.
    Drugi elektryk.
    Od murowania jedni zwiali na etapie fundamentów, drudzy robili do pewnego
    momentu dobrze. Najgorsi ci co weszli po wykonaniu murów.