eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-09-05 09:40:16
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: CODI <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Zaczynam na dniach budowę...prostokątnego domku, z dwuspadowym dachem 40 stopni
    nachylenia, z wnęką (ale bez kolumienek)...z jedną małą lukarną, czyli prawie jak
    Twój koszmar :)
    Dlaczego tak robię, bo w planie zagospodarowania (Wrocław, obręb Maslice) mam
    następujące wymagania: dwuspadowy dach (ceramika w zalecanym kolorze czerwonym)
    kalenica równolegle do drogi (+ zakaz mijających się kalenic). Gdy kupowałem tą
    działkę znałem zapisy i byłem przekonany że taki dom chcę (w takim się też
    wychowałem). Teraz po przejrzeniu ponad 1000 projektów podobają mi się nowoczesne
    kostki ale zbudować takiej nie mogę. Po prostu w projekcie indywidualnym przemyciłem
    trochę nowoczesności w bryle i rozwiązaniach eko. Więc nie można powiedzieć że stoimy
    w miejscu ale też nie uciekamy panicznie od tego co było.

    Pozdrawiam
    CODI