  • Data: 2024-01-04 19:24:39
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, December 31, 2023 at 2:38:50 a.m. UTC-6, Myjk wrote:
    > Wed, 27 Dec 2023 18:00:28 +0100, Pete

    > Ignorancie galopujący, w aplikacjach widać
    > czy stanowiska są zajęte czy nie.
    > Głąbie kapuściany, po drodze jest zapewne parę ładowarek, jak wiadomo że
    > nie wystarczy to można po drodze celować w taką która będzie wolna i nie
    > trzeba czekać do ostatniej. Ten kanister to ci straszne siano zrobił we
    > łbie.

    No postep jak tralala.
    Tak se tlumacz.

    Mnie denerwuje jak musze telefon podlaczyc i cudowac z kablem zeby sie naladowal wiec
    uzywam kabli na magnes albo ladowania fona bezprzewodowo a ty mi tu opiewasz
    wspanialosc jebania sie z cudowaniem gdzie sie podlaczyc zeby dalej moc jechac.

    Ty naprawde nie pojmujesz jakie to jest zjebane.

    Za PRL jak byly okresowe wylaczenia pradu to tez zonie z zadowoleniem mowiles zeby
    lodowki nie wietrzyla jak pradu nie ma bo przynajmniej teraz lodowka jest a babcia
    nie miala.
    Albo wode trzymales w wannie bo maja zakrecic i ma dwa dni jej nie byc?

    Taki to progres ze masz regres a ty do tego dorabiasz ideologie.

    Jakby zasieg, ladowanie, waga i cena elektrykow nie byl problemem to by koncerny nie
    jebaly sie zeby temat ogarnac.

    Ale Ty masz rozum sprany i propaganda "wcale dach dziurawy nie byl szczegolnie ze
    prawie nie padalo"

    https://youtu.be/Arm4KHGObiI?t=7

    Elektryki okazuja sie gorsze od spaliniakow bo nawet najtanszy spaliniak jest
    praktycznie lepszy od kazdego elektryka.
    Tak jak ledowki byly i czesto sa gorsze od normalnej zarowki. Z czasem sie poprawilo
    i ludzie przestali tak bardzo narzekac ale elektrykom jeszcze sporo brakuje aby
    doszly do tego poziomu.

    To ze Tobie elektryk sie jakos sprawdza jest tym samym co dla mnie linux. Mi dziala a
    jak tobie nie tos debil. Tak? Wychodzi na to ze tak...