  • Data: 2011-09-23 19:21:36
    Temat: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-23 21:06, kiki wrote:

> [...]
    0110517_budowa_domu#5655237697239208050

    > Aha i ten daszek z betonu mnie niepokoi. Jest od góry ocieplony ?
    > Ta obróbka za mało wystaje czy jest miejsce na styropian z boku?
    > Od dołu też okleić musisz, bo ci narożnik domu wymrozi.?

    Daszek ma 10cm styro od góry - cały + przy styku ze ścianą, do tej
    ściany jest 15cm styro w tym momencie.
    Z boku pod wiatrownicą z blachy jest tylko kantówka drewniana 5x7cm więc
    na całej jej długości ocieplenia nie ma. Niżej deski do boków tego
    daszku dam 5cm styro i od dołu cały dach i słup go podtrzymujący też 5cm
    chcę ocieplić. Powinno wystarczyć.

    Natomiast ścianki działowe, nośne wewnętrzne i wszystkie zewnętrzne co
    mają murłątę na sobie chcę zasypać granulatem z wełny.

    Granulat chcę wysypać na podwieszany sufit g-k i sypać tak dużo aż
    utopią się wszystkie działówki, aż pod górną powierzchnię wiązarów. Nie
    wiem ile wyjdzie ale myślę ze ok 40cm.
    Dlatego oklejanie tych ścianek strypianem chyba nie ma sensu skoro i tak
    utoną w granulacie wełny.
    A może granulat styropianu lepszy?

    --
    Pozdr.