  • Data: 2010-05-31 07:16:22
    Temat: Re: o co zapytać wujka googla? furtka, elektrozaczep...
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.05.2010 08:31, Rafał wrote:
    > Witam.
    > Grzebie po sieci od rana i znaleźć nie mogę bo nie znam nazwy...
    > Podpowiedzcie proszę jak zapytać, ewentualnie gdzie szukać elementu do
    > którego się montuje elektrozaczep, przykręca szyld.
    > Chodzi mi o takie coś co się przykręci do murowanego słupka, w tym czymś
    > się zamontuje elektrozaczep.
    > Czy są takie gotowe elementy?
    > W mojej furtce jest to mocno zgryzione przez rdzę, poza tym nie
    > przystosowane do zamontowania elektrozaczepu.
    > Czego szukać? jak się taki element nazywa?
    > Pozdrawiam
> [...]

    Jak już otwarłem temat to dopytam o jedną rzecz bo tu dużo praktyków siedzi
    Macie jakieś polecane, ale TANIE rozwiązania do otwierania furtki za
    pomocą karty czy innej pastyli bezdotykowej?

    Zależy mi na tanim rozwiązaniu, bo tu chodzi tylko o wygodę a nie
    bezpieczeństwo, jak ktoś będzie chciał wejść bez autoryzacji to
    przeskoczy furtkę.

    Myślałem nad zastosowaniem kontaktronu + magnesy, ale może jest coś
    dedykowanego, ale TANIEGO?
    Niegdyś głośno było o "pastylkach" firmy DALLAS, ale nie chce mi się w
    to bawić, nawet nie wiem ile to kosztuje.
    Wszelkie czytniki do kart mifare czy uniq to chyba trochę tak jak z
    armatą na wróble.

    Ważne aby w stanie spoczynku nie zjadało za wiele kilowatogodzin.
    Miało jakiś rozsądny zasięg(umieszczone w portfelu/torebce/kieszeni) i
    łapało po zbliżeniu tej torebki/portfela, czyli jakieś 20cm.

    Jak nic nie znajdę to pewnie te magnesy i kontaktron zastosuje, ale
    obawiam się ich destrukcyjnego działania na karty bankomatowe..
    Pozdrawiam
    Rafał