  • Data: 2010-05-31 06:31:22
    Temat: o co zapytać wujka googla? furtka, elektrozaczep...
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Grzebie po sieci od rana i znaleźć nie mogę bo nie znam nazwy...
    Podpowiedzcie proszę jak zapytać, ewentualnie gdzie szukać elementu do
    którego się montuje elektrozaczep, przykręca szyld.
    Chodzi mi o takie coś co się przykręci do murowanego słupka, w tym czymś
    się zamontuje elektrozaczep.
    Czy są takie gotowe elementy?
    W mojej furtce jest to mocno zgryzione przez rdzę, poza tym nie
    przystosowane do zamontowania elektrozaczepu.
    Czego szukać? jak się taki element nazywa?
    Pozdrawiam
    Rafał