  • Data: 2010-02-20 16:54:53
    Temat: Re: obudowa kominka
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > witam czy ktoś  mógłby podesłać jakiś link z przykładami obudów kominków,
    > nie chodzi mi o wykończone obudowy raczej coś w trakcie prac, chodzi mi w
    > szczególności o to jak zrobić przejście miedzy wkładem kominkowym a
    > drewnianą belką nad nim, pomiędzy często widzę cegły ale jak je  wmurować
    > jak jest tam niewiele miejsca na wkładzie, do czopucha około 10 cm

    witam,
    też przymierzam się do obudowy kominka, ale będzie to obudowa ciepła z akubetu.
    mam parę linków,może zanjdziesz coś dla siebie:

    http://picasaweb.google.pl/capricornus777/Kominek?au
    thkey=Gv1sRgCNSgv-
    W8m9yWswE&feat=directlink#
    http://forum.muratordom.pl/z-motyka-na-slonce-czyli-
    koszyczek-rydzow,t27859-
    120.htm
    http://www.kominki.net/index.php?go=realizacje&typ=k
    ominek
    http://twojekominki.pl//index.php?option=com_content
    &task=section&id=8&Itemid=74
    http://www.muratordom.pl/instalacje/kominki-i-piece-
    wolnostojace/wklady-
    kominkowe---najczesciej-zadawane-pytania,6385_18286.
    htm
    Pzdr,