  • 1. Data: 2010-02-19 18:04:34
    Temat: obudowa kominka
    Od: "adi" <a...@g...com>

    witam czy ktoś mógłby podesłać jakiś link z przykładami obudów kominków,
    nie chodzi mi o wykończone obudowy raczej coś w trakcie prac, chodzi mi w
    szczególności o to jak zrobić przejście miedzy wkładem kominkowym a
    drewnianą belką nad nim, pomiędzy często widzę cegły ale jak je wmurować
    jak jest tam niewiele miejsca na wkładzie, do czopucha około 10 cm

  • 2. Data: 2010-02-19 18:40:33
    Temat: Re: obudowa kominka
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > witam czy ktoś mógłby podesłać jakiś link z przykładami obudów kominków,

    Chyba scream kiedyś podawał link do czegoś takiego DIY. Może w archiwum
    znajdziesz.

    Podłączę się do Twojego wątku. Czy ktoś z kolegów/koleżanek przerabiał stary
    wkład kominkowy tak, żeby pobierał powietrze z zewnątrz, a nie z
    pomieszczenia?

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-19 19:31:59
    Od: M <M...@w...pl>

    adi pisze:
> [...]
    > drewnianą belką nad nim, pomiędzy często widzę cegły ale jak je wmurować
    > jak jest tam niewiele miejsca na wkładzie, do czopucha około 10 cm

    Cegły się wycina i zostawia tylko zewnętrzną część (widoczną). Resztę
    się zbroi i betonuje. Cegieł oczywiście nie opierasz na wkładzie - nie
    wiem, jak mają się nie mieścić - po prostu murujesz szerzej.

    M.

  • 4. Data: 2010-02-20 16:54:53
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > drewnianą belką nad nim, pomiędzy często widzę cegły ale jak je  wmurować
    > jak jest tam niewiele miejsca na wkładzie, do czopucha około 10 cm

    witam,
    też przymierzam się do obudowy kominka, ale będzie to obudowa ciepła z akubetu.
    mam parę linków,może zanjdziesz coś dla siebie:

    http://picasaweb.google.pl/capricornus777/Kominek?au
    thkey=Gv1sRgCNSgv-
    W8m9yWswE&feat=directlink#
    http://forum.muratordom.pl/z-motyka-na-slonce-czyli-
    koszyczek-rydzow,t27859-
    120.htm
    http://www.kominki.net/index.php?go=realizacje&typ=k
    ominek
    http://twojekominki.pl//index.php?option=com_content
    &task=section&id=8&Itemid=74
    http://www.muratordom.pl/instalacje/kominki-i-piece-
    wolnostojace/wklady-
    kominkowe---najczesciej-zadawane-pytania,6385_18286.
    htm
    Pzdr,

  • 5. Data: 2010-02-20 17:35:13
    Od: "adi" <a...@g...com>

    dzieki cos pokombinuje :)

  • 6. Data: 2010-02-21 09:43:28
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 19 Lut, 19:04, "adi" <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > drewnianą belką nad nim, pomiędzy często widzę cegły ale jak je  wmurować
    > jak jest tam niewiele miejsca na wkładzie, do czopucha około 10 cm

    kawalek belki od stropu teriva i bedzie dobrze