  • Data: 2011-09-02 21:24:48
    Temat: Re: ocieplanie fundamentów - zmienna grubość warstwy
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
    news:j3rfgi$cgg$1@news.onet.pl...
    > Z drugiej strony twierdzenie że ocieplenie ścian fundamentowych
    > (nieogrzewanej częsci budynku) nie ma sensu ekonomicznego jest jakąś grubą
    > pomyłką.

    nooo zaraz - to wylicz w przybliżeniu chociaż ile zyskasz rocznie gdy masz 20cm styro
    na fundamencie w stosunku do tego gdybys miał 10cm. Ja dałem 1600zł na styro na
    fundament (10cm) czyli wydałbym kolejne 1600 na pogrubienie. Czy to się zwróci w
    przewidywalnej przyszłosci? A moze nie zwróci sie nigdy?

    b.