  • Data: 2012-02-25 09:12:20
    Temat: Re: ocieplenie 1 mieszkania w bloku
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-02-2012 o 23:00:59 chochlik_drukarski <c...@w...pl>
    napisał(a):

    > Jasne. A móg?bym za jedyne dwa razy tyle co wydam na mieszkanie mieae
    > jak?? ruine na koncu ?wiata.
    Ale będziesz na swoim :)

    > ?e niby w jakim miejscu strace ? Z praktycznie ka?dej strony chce
    > ociepliae najlepiej jak sie da.
    Ale nie wszystko się da, ocieplanie od środka jest z definicji mniej
    efektywne niż z zewnątrz, zawsze jakieś mostki zostaną, chociażby
    szpalety przy oknach, mur zimny to będzie ci się tam skarplała woda.

    > W takim razie po co mi to skoro zim? i tak nie bedzie sie nadawa?o
    > do u?ycia ?
    Aż takźle to nie będzie, chciałeś coś tanio no to masz, a że ma wady
    to chyba normalne.

    > I wyjdzie 12000 a jak nie zadzia?a to pretensje moge mieae tylko do
    > siebie.
    Nie nie wyjdzie, przecież ci liczyłem, co ma 12000 kosztować? profile i
    płyta GK?
    czy robocizna 2 ludzi przez 2-3 dni żeby rury zakryć?

    --
    Pozdr
    JanuszK