  • Data: 2012-02-24 22:00:59
    Temat: Re: ocieplenie 1 mieszkania w bloku
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    janusz_kk1 wrote:

    > Ale kasę włądujesz jak w domek.

    Jasne. A mógłbym za jedyne dwa razy tyle co wydam na mieszkanie mieć
    jakąś ruine na końcu świata.

    > Ale ty nadal nie rozumiesz prostej rzeczy, Tobie droższe rozwiązanie
    > nic nie da, bo mniejsze straty na jednej ścianie spowodują że w innym
    > miejscu stracisz więcej bo nie będzie tam odpowiedniej izolacji.
    > Akurat wiem co piszę, to wszystko można policzyć, wydasz parę tys
    > więcej a zaoszczdzisz pojedyncze złote.

    Że niby w jakim miejscu strace ? Z praktycznie każdej strony chce
    ocieplić najlepiej jak się da.

    > Pewnie że będzie bo to prosty wymiennik jest.

    W takim razie po co mi to skoro zimą i tak nie będzie sie nadawało
    do użycia ?

    > Ale wciskają ci zamiast samochodu ciężarówkę, a ty potrzebujesz
    > smart-a :) Ten reku który ci podałem jest akurat dla ciebie, nawet jest z
    > zapasem. rury będą się kosztowć mniej niż 300-400zł, do tego nawiewniki i
    > wywiewniki które można tanio kupić no i obudowa tego, trochę profili U30 i
    > C60 +
    > parę płyt GK, aby rur nie było widać i gotowe.

    I wyjdzie 12000 a jak nie zadziała to pretensje mogę mieć tylko do siebie.