  • Data: 2014-04-27 23:24:18
    Temat: Re: odkurzacz bezworkowy tzw cyklon...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:
    > Trzeci miesiąc używam Zelmer Solaris Twix i sobie chwalę.
    > Cena 440 zł, bez worka, dobrze ciągnie, turboszczotka działa ok.

    najgorsze że ten odkurzacz co mam jest OK... jestem z niego cholernei
    zadowolony.

    tylko ta zasmarkana rura z rączką któa sie urwała, chyab kupię żywiće
    epoksydową włókno szkalne i naprawię tę rączkę.

    Po prostu obawiam sie że z kolejnego zakupu nie bedę tak zadowolony jak z
    tego co mam a mam go już prawie 8 lat :)