    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odległość między puszkami w ścianie
    Date: Tue, 15 May 2012 11:25:40 +0200

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał w
    wiadomości news:jot65j$6v8$1@usenet.news.interia.pl...

    Witam.

    > Tak jak pisałem wcześniej, nie wiem czy to będzie dobrze wyglądać...

    :D
    Wystawa to nie bedzie :-))))))

    Kwestia gustu, pojedyncze zawsze mozesz wymienic
    na podwojne :-)

    Osobiscie nie mam podwojnych ale po czasie widze sa miejsca w ktorych
    by sie przydaly ale nie wszedzie..

    > O tak, to jest ich zaleta. Ale trudniej się je osadza i są mniej stabilne
    > w ścianie.

    Osadza sie identycznie jak zespolone.
    Nie wiem w czym moze byc roznica.
    4 puszki laczeniowe to dosc sztywny uklad,
    poziomice trzeba uzyc i tu i i tu..
    Najlepsze bylyby puszki bez dna ;-)

    pozdrawiam
    Adams