  • Data: 2012-05-15 10:11:44
    Temat: Re: odległość między puszkami w ścianie
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał w
    wiadomości news:jot1jn$v05$1@usenet.news.interia.pl...

    Czesc ;-)

    > Tak więc tam gdzie będzie gniazdko elektryczne i komputerowe dam puszkę
    > podwójną zespoloną. Jednak gniazdko elektryczne będzie pojedyncze, chyba
    > nie da się w ramce osadzić gniazdka podwójnego, zresztą to nie wyglądałoby
    > estetycznie. Dotychczas zakładałem, że wszystkie gniazda elektryczne będą
    > podwójne...
    >
    > Ceny puszek w Castoramie są bardzo wysokie. Potrójna puszka kosztuje ponad
    > 6zł.

    Kupuje sie puszki laczeniowe, za 6zl masz 10, czyli 2 zestawy po 3
    i jedna czworka ;-)

    Zespolone to luksus i karton gips ;-)

    W ramce osadzisz gniazdko podwojne elektryczne, ale nie kazda seria
    produktow takie gniazdko ma.

    Osobne puszki laczeniowe maja te zalete ze niejako izolujesz rodzaje
    gniazd miedzy soba czyli antenowe osobno, lan osobno, prad osobno
    itp itd.
    Osobne laczeniowe puszki maja te zalete ze w wypadki brakujacej
    puszki (co sie zdarza) dokladasz nastepna , kupujesz wieksza ramke

    Ogolnie spoko, wybor nalezy do Ciebie.

    pozdrawiam
    Adams