  • Data: 2009-06-07 07:53:15
    Temat: Re: odległość od granicy działki
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w wiadomości
    news:h0en49$ims$1@inews.gazeta.pl...
    > przypadków. W tym się pewnie orientujesz
    > http://www.prezydent.pl/x.node?id=1011848&eventId=28
    528063

    Czytałem. Straszne. Typowe sowiecko - bolszewickie myślenie. To, że nie mogę
    wybudować na WŁASNEJ działce tego czego chcę jakoś urzednikom nie wydaje się
    niezgodne z konstytucją. To, że sąsiad może - już tak. "Termin 30-dniowy na
    wypowiedzenie się przez organ administracji jest - jak pokazuje praktyka -
    zbyt krótki, a to oznacza, że wiele nielegalnych budów będzie mogło zostać
    uznane za legalne - powiedziała Góralczuk." - w czym ta pani ma problem ? Że
    ktoś kto zbudował dom za własne pieniądze tylko nie dał zarobić mafii będzie
    mógł w nim legalnie mieszkać ?