  • Data: 2009-06-06 21:29:49
    Temat: Re: odległość od granicy działki
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura pisze:
    > Próby zmiany (nowa ustawa Palikota) są z
    > miejsca torpedowane (prezydent uznał rację lobby projektantów i
    > architektów).

    Pogubiłem się w tych projektach, czekam na opublikowanie w Dz. U. ;).
    Co do zmian polecam www.gunb.gov.pl
    Zakładka: Media -> Sprostowania
    IMHO to zaostrzenie przepisów i korekta nazewnictwa, nie będzie
    "pozwoleń na budowę" z nazwy oczywiście, oprócz wymienionych tam
    przypadków. W tym się pewnie orientujesz
    http://www.prezydent.pl/x.node?id=1011848&eventId=28
    528063
    legalizacja ma być tak łatwa, niby tych obiektów ze starej ustawy z
    1974 r., czyli wybudowanych samowolnie przed 1995 r., zobaczymy,
    ciekawe co np. ze spełnieniem wymogów ppoż. po ostatniej tragedii.
    Niech nadzór przyklepie to będzie ich wina ;). Podejrzewam, że narazi
    się taki "inwestor" na postępowanie z art. 66 Prawa budowlanego i
    znowu będzie płacz w nadzorze, że czubki się czepiają i chcą żeby
    doprowadził obiekt do stanu zgodnego z prawem tzn. żeby spełniał
    warunki techniczne określone w rozporządzeniu.