    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: odnawianie fug
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Fri, 10 Jan 2014 19:23:54 +0100

    Dnia Fri, 10 Jan 2014 11:53:37 +0100, Krycha napisał(a):

    > Zastanawiam się podrapać je trochę i nałożyć na tą fugę ciemną,
    > czy może rozrobić tą ciemną fugę na rzadko i "pomalować" nią
    > starą fuge?

    Odpadnie.

    "Jeśli fuga trzyma się dobrze podłoża i płytek, a jedynie jej kolor stracił
    na atrakcyjności, wystarczy wówczas odnowić samą barwę. Odpowiedniego
    rozwiązania dostarcza preparat do renowacji spoin Knauf Środek do renowacji
    spoin. Preparat ten doskonale odświeża przebarwione, zabrudzone oraz
    wyblakle spoiny, zarówno w ściennych, jak i podłogowych wykładzinach
    ceramicznych. Umożliwia też zmianę kolorystyki istniejących fug.
    Dostępny jest w trzech kolorach: biały, manhattan oraz srebrno szary. Knauf
    Środek do renowacji spoin oferowany jest jako gotowy materiał do malowania
    fug za pomocą dołączonej gąbki. Produkt jest bardzo wydajny. Opakowanie 250
    ml wystarcza na około 15 m2 okładziny z płytek. Dodatkowo renowator działa
    hamująco na rozwój grzybów i bakterii."
    http://www.meble.pl/inspiracje/poradnik,srodek-do-re
    nowacji-spoin-knauf-nowe-zycie-starej-fugi,5961.html

    Przy czym nie mam pojęcia, jaki to kolor "manhattan", więc równie dobrze
    mogli nazwać go "pcim dolny" 3-)
    --
    XL