  • Data: 2014-05-03 10:55:31
    Temat: Re: odplyw z garazu
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-03 07:14, Marcin Ł pisze:
    > czesc
    >
    > za 2-3 tygodnie czekaja mnie wylewki.
    > nie wiem czy robic kratki na wode w garazu + jakis np. gres czy wylewki
    > "polerowane" ze spadkiem do bramy.
    > jezeli kratki to gdzie ta wode odprowadzic?

    Masz możliwość podłączenia do kanalizacji, czy nie?
    Jeżeli tak to zrób odwodnienie liniowe wzdłuż garażu (nie musi być na
    całej długości, ale mniej więcej na tym odcinku, jaki zajmuje auto plus
    0,5 metra).
    Jeżeli nie, to nie wiem, ale wydaje mi się, że spad w kierunku bramy to
    kłopoty w zimie.
    Jacek