  • Data: 2016-09-29 14:05:36
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-29 o 11:48, Kris pisze:

    > Jedna osoba w tym watku zasygnalizowała że w kogoś postach zamiast pl liuterek
    jakieś dziwne znaczki mu wyskakują.
    > Nikt inny problemu nie zgłaszał. Skoro kilkanaście osób widzi prawidłowo a u jednej
    jakies problemy to chyba prościej żeby ta jedna osoba zmieniła u siebie.

    Nie zglaszaja, bo im rece opadly juz kilka lat temu i nie chca sie kopac
    z koniem. Mi krzaczy, ale sie nie odzywam, bo jak przypadkiem uslysze
    odzywke o nowoczesnosci to sie pozygam. Jakos ludzie nie maja wiekszych
    problemow trzymac sie standardow na drogach.

    Pozdro.. TK