eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZakup działki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora › Re: [off-topic] Zakup dzia?ki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
  • Data: 2016-01-13 15:39:12
    Temat: Re: [off-topic] Zakup dzia?ki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-13 o 15:28, Kris pisze:

    > Mówię szczerze że się na tym nie znam ale co niebezpiecznego jest w czytaniu w
    innych formatach jak zwykły tekst?

    Czytając można zajebać siebie albo kogoś bliskiego z rodziny.
    Masz próbkę.

    "Martwi?bym si? jednak i sprawdzi? co? innego. Piszesz mianowicie, ?e w
    googlach wida? pasmo staw?w. Z autopsji wiem, ?e taki uk?ad powstaje np. w
    wyniku wylania g?wnego nurtu rzeki, zakorkowanego przyk?adowo lodem. Tak
    wi?c je?li jest tam rzeka to przejrzyj okolic? i rozs?dnie zastan?w si? czy
    aby nie b?dzie okresowo zagra?a? twojemu "miejscu na ziemi"."

    :D