  • Data: 2024-09-12 16:25:17
    Temat: Re: ogłoszenie widziałem na słupie WN
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2024 o 15:32, PiteR pisze:
    [...]
    > ciekawe, że tu wiekszość rodziców ma czarne scenariusze :)

    No bo jak? Dzisiejsza młodzież nie potrafi sobie nawet roweru naprawić,
    nie mówiąc o reszcie. Czy to kran cieknący, przedłużacz ucięty,
    kosiarka, płot, furtka cokolwiek prostego. O naprawie samochodu to już w
    ogóle nie piszę i nie chodzi o wymianę panewek. Tych co potrafią, coraz
    mniej. Na wsiach jeszcze się tacy znajdują, co ogarniają ale w mieście
    coraz mniej.

    Kiedyś ludzie sobie domy z pustaków (własna produkcja) budowali a
    dzisiaj przyjeżdża firma i buduje. Jest prościej zadzwonić po fachowca i
    zapłacić niż ogarnąć samemu.

    --
    Pixel(R)??