  • Data: 2024-09-12 15:32:26
    Temat: Re: ogłoszenie widziałem na słupie WN
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:vbt6se$e4rj$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > Noto kup jakąś działkę rolną za grosze i postaw farmę PV + dotacja
    > :) Po 20 latach zapewne zmieni się plan zagospodarowania
    > przestrzennego w tym czasie i za kasę z PV Po 20 latach wybudujesz
    > sobie tam dom a potem umrzesz :D

    Nie sądzę żebym dożył 2044 roku.

    > Ja zrobiłem inaczej. Kupiłem 2 działki rolne za grosze i jedną
    > sprzedałem jako budowlaną, po 20 latach, po przekształceniu/planie
    > ZGP. Za kasę ze sprzedanej działki wybudowałem sobie dom na
    > drugiej, która też była kiedyś rolna :) Nie było wtedy PV :)
    > Jeszcze żyję :) Umierając zostawię to dzieciom...Kurwa, będą miały
    > łatwo i jak zwykle coś spierdolą :D i chuj z tego bo pewnie
    > zadłużą i ktoś kupi za grosze :)

    ciekawe, że tu wiekszość rodziców ma czarne scenariusze :)

    > Ja obecnie myślę, czy kupić kampera czy przyczepę...bo mnie
    > ciągnie do zwiedzania ziemi (planeta). Chyba kupię jedno i
    > drugie...bo to prostsze niż kupno jednego i pierdolenie, że to był
    > błąd :D

    Kupiłem sobie nowożytny samochód. Bedę zwiedzał Francję
    i Szwajcarię w 2025r jak będzie się odróżniał od lokalnych i policja
    bedzie mnie zatrzymywac często to kupie jeszcze nowszy.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne