  • Data: 2024-09-14 18:42:58
    Temat: Re: ogłoszenie widziałem na słupie WN
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:vbutm8$gsco$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > No bo jak? Dzisiejsza młodzież nie potrafi sobie nawet roweru
    > naprawić, nie mówiąc o reszcie. Czy to kran cieknący, przedłużacz
    > ucięty, kosiarka, płot, furtka cokolwiek prostego. O naprawie
    > samochodu to już w ogóle nie piszę i nie chodzi o wymianę panewek.
    > Tych co potrafią, coraz mniej. Na wsiach jeszcze się tacy
    > znajdują, co ogarniają ale w mieście coraz mniej.
    >
    > Kiedyś ludzie sobie domy z pustaków (własna produkcja) budowali a
    > dzisiaj przyjeżdża firma i buduje. Jest prościej zadzwonić po
    > fachowca i zapłacić niż ogarnąć samemu.

    imho dzisiejsza młodzież chce umieć wydawać dźwięki, które
    zapewnią jej cyfry na koncie, które umożliwią zmaterializowanie się
    domu i samochodu. Posłuch w jaskini, respekt w plemieniu.

    np ten konus (od lodów) z metra cięty, niższy od siedzącego psa Szarika
    co ostatnio się rozmnożył. Małpka fika salta.

    https://plejada.pl/newsy/zaczynal-od-pokemonow-dzis-
    karol-friz-wisniewski-ma-na-koncie-miliony/20lfh6s

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne