  • Data: 2010-03-10 22:12:45
    Temat: Re: ogrodzenie z siatki - co i jak?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    news:4b97b4c1$1@news.home.net.pl...
    > Ta zima moze i byla stulecia, ale nie w aspekcie wysadzania
    > slupków czy czego tam.

    Się nie zgodzę. Słupki furtki jak co roku zrobiły "V" ;-)
    Zabetonowane na 1,20m, tyle że u mnie pod humusem
    czysta żywa glina.

    Wlasciwie caly czas byla gruba pokrywa
    > sniezna, pod która bylo cieplo.

    Nie cały, bo od jakiegoś czasu śniegu już nie ma,
    a dzisiaj o 6-tej było u mnie -10 C.
    A jak się chce coś z ziemią robić
    to nawet kilof nie daje rady (przynajmniej z rana).

    Pzdr

    JKK