    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogrodzenie z siatki - co i jak?
    Date: Fri, 12 Mar 2010 13:36:40 -0800 (PST)

    > > > drut sie nie wplata w siatke,
    > > dlaczego ???
    >
    > Tez jestem ciekaw :)
    > Bo widzialem ze zawsze sie wplatalo.

    jak będę kupował siatkę, to podpytam gościa, bo oprócz tego, że
    sprzedaje, to też zajmuje się budowa ogrodzeń, może ma jakiś
    patent..., bo tak na pierwszy rzut oka wydaje mi się to dość
    karkołomne zadanie, drut jest na chyba zbyt sztywny, żeby np przewlec
    kilka oczek i wciągać, znów kilka oczek i wciągać, i tak do końca, ale
    chyba jest też zbyt giętki, żeby po prostu wpychać te powiedzmy 10 m z
    jednego końca, ale to tylko teoria i może w praktyce wychodzi to o
    wiele łatwiej...
    jedno jest pewne, drut będzie wpleciony :-)
    aha i znalazłem jeszcze w okolicy producenta gotowych elementów
    podmurówki:
    http://www.ogrodzenia.elsystem.pl/index.php?id=15
    wygląda solidnie, do siatki myślę, że wystarczy, i cenowo wygląda
    przyzwoicie, ten klocek pod słupek 18,30 PLN, a podmurówka 13,42 PLN,
    czyli całościowo za mb wychodzi jakies 23,50
    chociaż na allegro znalazłem coś jeszcze tańszego:
    http://www.allegro.pl/item940841915_podmurowka_siatk
    a_ogrodzenie_ogrodzenia_betonowe.html
    (ale niekoniecznie w sraczkowatym malowaniu jak na pierwszym
    zdjęciu ;-)
    wychodzi jakieś 12,70 za mb :-)
    chociaż przydało by się, żeby płyta była jeszcze z 10 cm wyższa, żeby
    głębiej osadzić ją w ziemi...

    pozdrawiam
    s_13