  • Data: 2011-11-10 11:27:43
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik quent napisał:

    > No ale o co chodzi? O jaką sytuację?
    > W tamtych czasach do Łodzi jechali wszyscy bo tam była praca. Nikt ich
    > tam na siłę nie sprowadzał.
    > Tak jak w Chinach czy też w czasach europejskiego boomu gosp. - praca
    > ponad siły ale z totalnej biedy nie da wyjść inaczej! Dziś Chiny stają
    > się potęgą.
    > Pracowały dzieci w bardzo ciężkich warunkach ale alternatywą była śmierć
    > z głodu.

    To fajnie. Tyraj by tylko przeżyć albo umieraj. Rewelacyjne poglądy.
    Myślałeś kiedyś o ludziach niezdolnych do pracy z przyczyn obiektywnych
    ? Zabijamy od razu czy na łańcuch do chlewika niech węglem cuda rysują ?

    > Masz na myśli Niemcy po wojnie? Wzorcowy przykład wprowadzenia ekonomii
    > wolnego rynku. Ssanie na tamtejszym ówczesnym rynku pracy było
    > przeogromne. Prześledź jaki związek z austriacką myślą ekonomiczną miał
    > niejaki Erhardt - minister gosp. niemiec po wojnie - twórca cudu
    > gospodarczego niemiec.
    >
    > To samo w USA przed rokiem 1913 i poźniej też. Mises, Rotbardt...
    > Prześledź w którym momencie rozkwitały te kraje i co było tego przyczyną.
    > Bynajmniej nie była to ideologia lewackiej ekonomii. I przeciez nie
    > mówię o biednych dziś krajach.

    Myślę o Chile.

    > 20 lat temu Wilczek z Rakowskim zrobili świetną robotę i nasz kraj
    > rozwijał się wtedy w błyskawicznym tempie. Jak myślisz dlaczego
    > zaproszono wtedy Friedmana do Polski?

    To przejrzyj listę gości jacy wtedy odwiedzali Polskę. Myślę, że nie
    wszystkich można stawiać za wzorzec.

    > Lewacką ekonomię mamy dziś - związki zawodowe, socjale, przerost
    > biurokracji, przymusowe ubezpieczenia, podatek dochodowy i równia
    > pochyła ku bankructwu. Zwłaszcza dziś widać to jak na dłoni -
    > Portugalia, Grecja, Włochy.

    Czyli co życie w bankrutującej Grecji czy Łodzi z czasów Szajblera ?

    > Jak tylko kryzys zagląda krajom w oczy to wszyscy jak jeden mąż mówią o
    > daleko idących planach oszczędnościowych czyli kropka w kropkę to samo o
    > czym w PL od lat mówi Korwin-Mikke - to jest groteskowe wręcz.
    >
    > Na Węgrzech znalazł się taki Viktor Orbán - i Węgrzy mają ogromne
    > szczęscie, że go mają.

    Rozbawiłeś mnie.
    > My mamy Tuska i Boniego i ich ideoologię socjalistyczną. Precz z
    > socjalizmem!

    Gdzie zaczyna się dogmat, kończy się myślenie.

    pozdrawiam
    rafał