  • Date: Thu, 17 Nov 2011 18:38:38 +0100
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    <j9aqf8$6r8$1@inews.gazeta.pl> <j9arks$9vu$1@inews.gazeta.pl>
    <j9as1r$b63$1@inews.gazeta.pl> <4eb929e7$1@news.home.net.pl>
    <op.v4m82pkx1cvm6g@lap> <4eba25f1$1@news.home.net.pl>
    <op.v4o5l5h01cvm6g@lap> <4ebb77eb$1@news.home.net.pl>
    <j9qgvg$qgo$1@news.onet.pl> <4ec4d3cf$1@news.home.net.pl>
    <ja2llh$36k$1@news.onet.pl> <4ec4e50e$1@news.home.net.pl>
    <ja2qu6$3a2$1@news.onet.pl> <4ec50774$1@news.home.net.pl>
    <ja33h0$hf9$1@news.onet.pl> <4ec516e1$1@news.home.net.pl>
    <ja36io$ki$1@news.onet.pl>

    W dniu 2011-11-17 15:43, Kris pisze:
    > Co miałem dopiekać? Przeciez NP to już któraś z kolei partia JKM. Nie
    > potrafi kierowac partia, nie potrafi wygrać wyborów to tym bardziej
    > krajem nie wolno mu pozwolić kierować.

    Ależ Krisie! Wybory wygrywa się za pomocą mainstreamowych mediów!!
    Odpowiednia ilość papki medialnej, grożenie kapitalistą-wyzyskiwaczem,
    obietnice - jakie tylko chcesz i sukces murowany!
    Jak myślisz dlaczego np. Berlusconi przez lata był nie do ruszenia we
    Włoszech?

    > To tak jak wpuszczenie pijanej
    > małpy za kierownicę autokaru pełnego pielgrzymów;) Jakas tam szansa że
    > autokar dojedzie do Torunia jest ale bardzo nikła jak zapewne przyznasz;)

    Analogia na poziomie. Miałem o Tobie trochę inne zdanie.

    > A ja nie narzekam.
    > Ale kazdy mierzy swoja miara to oczywiste.

    Jedni mierzą swoją tu i teraz, jak np. Ty... inni myślą na jakim
    świecie będą żyły nasze dzieci... i ich dzieci.
    Bdżety tworzy się z roku na rok z coraz większym deficytem. Takich
    rządzących należałoby pogonić widłami, ale nie! Ty chcesz pogodnić JKM,
    który to już w 90roku w sejmie zgosił postulat aby usawowo zakazać
    tworzenia budżetu z deficytem. Cała sala się śmiała - kretni.
    Dziś Angela Merkel chce aby unia kontrolowała budżety krajów
    członkowskich pod tym właśnie kątem! To jest chichot historii normalnie.

    www.elipsa.info