  • Data: 2010-03-29 07:44:47
    Temat: Re: ogrzewanie C.O. gazowe i na opal staly PROBLEM
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. w ukladzie otwarym podlaczono mi "przeplywowy wymiennik ciepla >typ
    > JAD"

    A mozna bylo zrobic na plytowym wymienniku np secespola - i pewnie by bylo
    jeszcze taniej bo cos mi sie kojarzy ze JAD wychodzi bardzo drogo.

    > Podejrzewam, ze wina tkwi w slabej mocy "JAD-a" ,ale nie wiem co

    Zmierz po prostu temperature na rurze doprowadzajacej wode do wymiennika
    oraz rurze ktora z niech wychodzi na zasilanie grzejnikow.
    Temperatury powinny byc w miare podobne (przynajmniej u mnie tak jest, sa
    prawie takie same, czasami identyczne).

    Nic nie piszesz o pompach:
    masz pompe przed wymiennikiem i za nim ?

    Grzejac gazem: masz pompe/kociol ma własną ?

    i koncowo:
    sam to montowales czy fachowiec - jesli fachowiec to mowiles juz z nim ?
    Co on na to swoje dzieło ?

    Pozdrawiam

    Kane