  • Data: 2010-03-29 08:49:18
    Temat: Re: ogrzewanie C.O. gazowe i na opal staly PROBLEM
    Od: "StGo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę ze dobrze podejrzewasz.Zmień wymiennik albo wywal wymiennik i zrób
    > instalacje zamkniętą obecne przepisy na to zezwalaja pod warunkiem że
    > zabezpieczysz instalacje ( Zabezpieczenie termiczne 5067 ).

    jak przepisy pozwalaja na układ zamkniety to chyba jest on z tym
    "zabezpieczeniem... 5067" bezpieczny i wydaje mi się ze wydajniejszy, bo nie
    ma niepotrzebnych strat ciepla w wymienniku

    To chyba najlepsze wyjscie?

    Zapomnialem wczesniej jeszcze dodac, ze jest jeszcze podgrzewacz
    (wymiennik) wody TYP SGW(L) z wezownica "u" o pojemności 140 MOŻE TO TEZ MA
    JAKIES ZNACZENIE?

    Licze na dalsza pomoc i dziekuje za otrzymana

    Pozdrawiam

    StGo