  • Data: 2010-03-29 09:05:17
    Temat: Re: ogrzewanie C.O. gazowe i na opal staly PROBLEM
    Od: "StGo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hopmf0$sd9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A mozna bylo zrobic na plytowym wymienniku np secespola - i pewnie by bylo
    > jeszcze taniej bo cos mi sie kojarzy ze JAD wychodzi bardzo drogo.

    > Zmierz po prostu temperature na rurze doprowadzajacej wode do wymiennika
    > oraz rurze ktora z niech wychodzi na zasilanie grzejnikow.
    > Temperatury powinny byc w miare podobne (przynajmniej u mnie tak jest, sa
    > prawie takie same, czasami identyczne).
    >
    > Nic nie piszesz o pompach:
    > masz pompe przed wymiennikiem i za nim ?
    >
    > Grzejac gazem: masz pompe/kociol ma własną ?
    >
    > i koncowo:
> [...]

    Wydaje mi sie ze faktycznie bylo by taniej i estetyczniej, ale zdalem sie na
    fachowca ktory wszytko planowal :-(

    nie mierzylem termometrem, ale dotykałem wczesniej reka i jest (moim
    zdanie) wyczuwalna roznica

    sa dwie pompy jedna na zasilaniu układu otwartego przy piecu, a druga za
    wymiennikiem już na rurze zasilającej uklad zamkniety.

    piec gazowy dwufunkcyjny ma swoja, osobna pompe

    montowal to fachowiec, ale zapłaciłem mu cala kwote i teraz się na mnie
    "wypial"

    Licze na dalsza pomoc i dziekuje za otrzymana
    Pozdrawiam
    StGo