  • Data: 2011-12-18 22:17:30
    Temat: Re: ogrzewanie nadmuchowe
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak to gdzie mieszkasz? mogę ci pomóc, daj info na priva.

    Pisuję od jakiegoś czasu na grupie ;).
    Mieszkam póki co w starej chałupie - gdzie o ciepłej podłodze
    mogę sobie jedynie pomarzyć (podwarszawskie Marki)

    Ale przymierzam się do budowy domku (już drugi rok :P) - i śledzę
    wszystkie trendy.

    Póki co wiem, że będzie to domek parterowy, dach kopertowy,
    ogrzewanie podłogowe... bez garażu... no i ma mieć 4 pokoiki
    (sypialnia synka, sypialnia córeczki, sypialnia rodziców + mini gabinet)
    + salon... i metraż do ok 130m2 - mało takich projektów,
    więc ciężko coś wybrać ;).

    A co do ogrzewania pod szafkami... ja chyba dam - bo tak, raz się
    nagrzeją, więcej ciepła nie pobiorą - ciepło i tak pozostanie w
    domu - a jak ewentualnie coś się rozleje za szafki... to szybciej
    odparuje ;) - więc tak na 99% dałbym rurki na całej powierzchni
    podłogi.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.