  • Date: Thu, 04 Nov 2010 00:03:58 +0100
    From: Marek K <m...@W...kappa.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogrzewanie podlogowe a drewniane podlogi

    W dniu 2010-11-03 15:03, kogutek pisze:

    > Miło że masz odrobinę samokrytyki. Wiadomo bez tego że do bystrych nie należysz.
    > Pewno w wojsku byłeś kapralem. Oni są głupi i nie do zaje. Bania. Dlaczego
    > odradzasz? Żeby się nie okazało że mam rację. Też sposób. Beznadziejny, ale
    > jakiś. Lepszy głupi sposób niż żaden. Wychodzi ze tak jak nie masz pojęcia o
    > styropianie i co się w nim dzieje, tak samo nie masz pojęcia o budowie poduszki
    > elektrycznej. Znasz się na czymś? Tak z ciekawości pytam. Na styropianie się nie
    > znasz, na poduszkach elektrycznych też nie. Może chociaż na paleniu gałęzi się
> [...]

    To moze zrob sam ten zachwalany eksperyment z poduszka elektryczna,
    chetnie poczytam w gazecie jak straz wyciaga cie z zadymionego lokalu.
    Nie masz najmniejszego pojecia o rozchodzeniu sie ciepla, a siejesz
    glupotami dookola i niestety trzeba to nieco kontrowac bo jeszcze ktos z
    wyksztalceniem nietechnicznym uwierzy w twoje wynurzenia spod kamienia.

    Reszty nie komentuje,
    sam sie ladnie przedstawiasz milionom sluchaczy ... ;)

    Marek