  • Data: 2011-04-07 21:27:13
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:inl639$5gu$1@news.onet.pl...

    > Grzejniki+podłogówka również. I 2 grzałki do drabinek.

    Ja co prawda porobilem podejscia do grzejnikow w kazdym pomieszczeniu tak na
    wszelki wypadek. Jest rozdzielacz, rury i tylko grzejnikow brak. Prawde
    mowiac nie mam pojecia co moglbym grzac tymi grzejnikami skoro podloga zimna
    a w domu cieplo. To co zrobilem jest bez sensu bo w ogole nie mam zamiaru z
    tego korzystac. Rury polozylem sam, duzo nie poszlo, wiec nie ma nad czym
    plakac. Te dwa systemy wg. mnie wcale sie nie uzupelniaja bo po co ta
    podlogowka skoro sa grzejniki? Nie ma szans na ciepla podloge z sama
    podlogowka przy najmniej do -10C. Z grzejnikami nie ma nawet cienia szansy
    na ciepla podloge, no chyba, ze kolega Bartek lubi ze 30C za szafa. :-)

    Pozdro.. TK