  • Data: 2011-04-07 22:05:57
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Ja co prawda porobilem podejscia do grzejnikow w kazdym pomieszczeniu tak na
    > wszelki wypadek. Jest rozdzielacz, rury i tylko grzejnikow brak. Prawde mowiac
    > nie mam pojecia co moglbym grzac tymi grzejnikami skoro podloga zimna a w domu
    > cieplo. To co zrobilem jest bez sensu bo w ogole nie mam zamiaru z tego
    > korzystac. Rury polozylem sam, duzo nie poszlo, wiec nie ma nad czym plakac.
    > Te dwa systemy wg. mnie wcale sie nie uzupelniaja bo po co ta podlogowka skoro
    > sa grzejniki? Nie ma szans na ciepla podloge z sama podlogowka przy najmniej
> [...]

    No to się chyba nie zrozumieliśmy. U mnie nie są zdublowane grzejniki i
    podłogówka. Grzana podłoga jest tam gdzie płytki, czyli hall, kuchnia, łazienki.
    W sypialniach, salonie, kotłowni mam grzejniki no i drabinki w łazienkach -
    właściwie tylko tu jest podwójne, a nawet potrójne grzanie, bo jeszcze grzałki.

    --
    Bartek