  • Data: 2011-04-08 06:54:45
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-08 00:25, Bartek pisze:

    > Różnie z tym bywa, u mnie letni wyjazd nie wiadomo kiedy się zacznie a
    > kiedy skończy.

    Proponuję Ci przeczytaj czasem to co wysyłasz na grupę - po pierwsze
    LETNI wyjazd -uuuuu w lecie trzeba grzać?

    Jak już wyjeżdżasz to co nagle z kolegami piłeś piwo i budzisz się
    następnego dnia i jesteś na plaży luksusowego kurortu...

    Nie chciał bym Cię obrazić ale powinieneś przestać pić, bądź zgłoś się
    do lekarza jak masz zaniki świadomości.
    Chyba próbujesz coś udowodnić na siłę.

    Ariusz