  • Data: 2011-04-10 05:01:16
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Kaloryfery tez zamontujesz na zewnatrz domu ?

    Infantylny jesteś...
    Zrozum, że jak masz dobrą podłogówkę, to nie potrzebne Ci kaloryfery.

    > Chlopie wykonanie podłogowki nie ma nic do rzeczy skoro izolujesz ja
    > drewnem i dywanem. Kaloryfery tez obkladasz styropianem i folia

    Właśnie, że ma i to bardzo dużo, bo jak zamierzasz sobie obłożyć podłogę
    materiałami będącymi izolację, to już na etapie budowy to przewidujesz i
    dajesz odpowiednio grubszą warstwę izolacji termicznej pod wylewką. I po
    problemie.

    Wybacz, ale wykazujesz się skrajną nieznajomością tematu i...
    ignorancją, bo nie dociera do Ciebie co się mówi. Ale rób sobie jak tam
    chcesz... ja podłogówkę mam i sobie chwalę - niezastąpiona rzecz, na
    bosaka można sobie chodzić po całym domu :-)

    pozdr
    Robert G.