  • Data: 2011-04-10 16:46:11
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-10 11:50, Alexy pisze:

    > Od kiedy to ilość ciepła wyraża się w stC?
    > Poza tym w jakim stopniu to podnosi koszty?
    > Wybacz, ale piszesz pierdoły. Najpierw to zapytaj tych, co mają
    > podłogówkę, a na niej parkiety i dywany. Jakoś dziwenie nie narzekają,
    > że mają przegrzaną podłogę i większe straty ciepła niż ci, którzy mają
    > płytki lub klepisko.

    Wiesz co to syndrom oblezonej twierdzy....wiec wybacz wole zdac sie na
    fizyke zamiast na "wrazenia umoczonych w podlogowke". Nie martw sie mam
    w domu podłogowke i wiem jak dziala.

    > Piszesz jakieś wydumane przez siebie bzdury nie poparte ani dobrą
    > teorią, ani praktyką.

    Alez oczywiscie ze drewno i welna nie izoluja przeciez kazdy wie iz w
    drewnianych domach hula wiatr i zupa po 15minutach jest lodem