  • Data: 2012-09-26 14:29:03
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k3uru2$86u$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak pęknie ta rurka i uszkodzi drogę to ja płacę za naprawę drogi. A
    > dodatkowo płacę roczną opłatę do zarządu dróg za to, że ona tam jest.
    > Gdyby granica własności była na liczniku wtedy tę opłatę płaciłyby
    > wodociągi i to one odpowiadałyby za naprawę drogi po ewentualnej awarii.

    No to nie zazdroszczę koledze. Mocne nerwy albo gruby portfel musisz mieć
    ;-)

    Na Twoim miejscu wystawiłbym wodociągom rachunek do zapłaty za przesył wody
    moją rurą na moim terenie. Nie byłoby tanio. A dodatkowo na tejże mojej
    rurze założył ze dwa odejścia do podlewania ogrodu. W końcu ona moja.

    pozdrawiam

    mcs