  • Data: 2012-09-26 14:43:57
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    brunet.wp wrote:

    > Też tak sądzę. Jeśliby byłyby same grzejniki (bez podłogówki), to
    > przecież w miejscach pod szafkami nic by nie grzało i temperatura
    > byłaby tam taka sama jak przy podłogówce bez ułożonych rur tamże. I
    > grzyba raczej w takim przypadku nie ma...

    dokładnie facet opowiad bzdety.

    Zasada generalna projektowania podłogówek to nie robienie pętli pod cięzkimi
    zabudowami, meble na nogach OK meble zabudowane nie. Oczywiście podłogówce
    sie nic nei stanie ale już nie koniecznie meblom :) podgrzewane soilidnie
    meble moga sie rozsychać chociażby. :)

    > Ale ja mam już komin koncentryczny. W środku idzie rura z kamionki (do
    > odprowadzania spalin) a na zawnątrz tej rury jest pusta przestrzeń do
    > zasysania powietrza. Zewnętrzną warstwą komina jest pustak z
    > keramzytobetonu.
    >
    > Najlepiej było jednak wcale tego komina nie robić i faktycznie
    > wypuszczać spaliny przez ścianę.

    jeśli masz komin systemowy do kotłów kondesacyjnych to nie trzeb ażadnej
    rury wpuszczać. mam nadzieje że masz zrobione odprowadzenie kondesatu z rury
    spalinowej komina.