  • Data: 2013-10-11 21:49:30
    Temat: Re: okap kuchenny
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2013 o 13:59 Grzegorz <n...@g...pl> pisze:

    > W dniu 29.09.2013 o 01:33 Grzegorz

    > http://sklep.dospel.com/?248,wd-150-ii
    > w tych wyciągach są silniki 1F o czym
    > świadczy kondesator,
    > żaden producent nie robi takiej
    > prowizorki o jakiej
    > ty pisałeś.
    > Pozdr
    > Janusz

    Po 1 naucz swój czytnik cytować, a dokładnie oznaczać
    posty Moje i Twoje, bo teraz jest miszmasz.

    > Nawet w silniku o którym Ty piszesz
    [ciach]
    > z/lub wyłącznikiem odśrodkowym.
    Aleś się naczytał, jakbyś dokładniej poczytał tobyś
    się dowiedział że wszystkie silniki elektryczne
    działają dzięki wirującemu polu.
    A teraz zburzę twoje dobre samopoczucie i ci powiem że są
    silniki asynchroniczne 1F które kręcą się bez
    pomocy kondesatora czy wyłącznika, ba mają
    tylko jedno uzwojenie :)

    > Zasila się je z jednej fazy ale w środku
    > silnika wykonuje się
    > namiastkę tego co silnik trójfazowy ma w
    > sposób naturalny.
    Opowieści małego Grzesia, daruj sobie,
    nadal próbujesz na siłę udowodnić swoje głupstwo
    o silnikach 3 fazowych zasilanych z 1f w okapach?

    > Dla silników małej mocy układ rozruchowy
    > często
    > pozostawia się włączony na stałe bo
    > konstrukcja wyłączanego
    > układu rozruchu jest zbyt skomplikowana,
    > awaryjna i kosztuje.
    > Takie silniki były np w starych
    > magnetofonach.
    Taa pierdu pierdu, a ty taki silnik na zdjęciu
    widziałeś i tyle o nim wiesz.

    > W chłodziarkach POLAR (takich
    > otwieranych od góry) był wentylator
    > napędzany małym silnikiem z którego
    > wychodziło 6 przewodów.
    > Był to silnik 3F z kondensatorem.
    > Czyli da się.
    Nie, z pralki np wiatka, polar, gracja
    też wychodziło 6 a nawet więcej i nadal to był silnik 1F.

    > Twierdzisz, że silnik 3f z kondensatorem
    > jest be
    > a silnik 1F z kondensatorem jest cacy?
    > A czym to się w środku różni?
    Tym że 1 podłacza się pod 3F a drugi pod 1F.
    Żadna firma nie robi takiej partyzantki jak ty usiłujesz
    nam tu wmówić.

    > Wracając do wątku:
    > Zastosowanie ściemniacza triakowego do
    > takiego
    > 1F lub 3F silnika
    > to nienajlepszy pomysł. bo to nie
    > działa, buczy i się grzeje.
    Bo ściemniacz stosuje się do silników bocznikowych komutatorowych
    a do asynchronicznych falowniki.

    --

    Pozdr
    Janusz