  • Data: 2013-11-25 15:00:34
    Temat: Re: okna
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:596a4653-eb09-4b1c-8edd-b39517d431f4@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 22 listopada 2013 19:54:37 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:

    > mala zmiana... wycene mam z Dako
    > Ja w domu jak i w dwóch mieszkaniach mam okna Drutexu.
    > Jak do domu okna szukałem(2007rok) to u nich cenowo najlepiej wychodziło.
    > Pomijałem firmy tzw garażowe. W 2002 chyba do mieszkania ich okna kupiłem
    > i jest ok. W tym
    > roku w drugim mieszkaniu też 4szt okien wymienaiłem i tu już praktycznie
    > bz sprawdzania wziełem Drutex

    Potwierdzam mnie też Drutex dał najlepszą ofertę. Choć ja akurat z niego
    zrezygnowałem bo przy okleinie złoty dąb nie potrafili zrobić odpowiedniego
    koloru wnętrza ramy tylko ciemny beż albo ciemny brąz. Gdybym brał białe t
    obrałbym z Drutexu.

    > Tylko sprawdzaj ceny u dobrych lokalnych dystrybutorów bo katalogowe ceny
    > Drutexu wygladały nieciekawie jak ja szukałem ale dystrybutorzy mieli duże
    > pole do manewru
    > Przynajmniej w 2007/2008 tak było.

    To jest kluczowe. Różnice są spore - jak to w życiu jeden chce dużo sprzedać
    z małą marżą a inny liczy na kilku frajerów w miesiącu.

    Pozdrawiam
    Ergie