  • Data: 2010-02-19 22:51:24
    Temat: Re: okna dachowe - problemy
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Okna dachowe poza tym ze nie sprawdzają sie zimą (zasypane śniegiem -
    > ciemno

    baaaajki

    > nie da się ich otworzyć do przewietrzenia (zamarzły)

    powiedz to mojej młodej heheh :D
    znaczy baaaajki do kwadratu

    > działają jak szklarnia - ukrop w domu.

    też bajki - wystarczą żaluzje - podobnie jak w innych oknach

    > Czy ktos mnie pocieszy, że w normalnych warunkach (dom zamieszkały i
    > ogrzany) będzie lepiej ?

    tak, pocieszę Cię
    mam 5 okien dachowych i na poddaszu nie chciałbym innych
    nie parują choć nie pod wszystkimi są grzejniki, nie jest ciemno w zimie a
    nawet wprost przeciwnie - dają bez porównania więcej światła niż zwykłe okna
    poza tym widok rozgwieżdżonego nieba nad głową, albo deszczu w sobotni
    poranek, kiedy nie trzeba nigdzie iść jest po prostu bezcenny :)