  • Data: 2010-02-20 00:05:35
    Temat: Re: okna dachowe - problemy
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > amen... jedyne rozsądne rozwiążanie. dla majętnych rolety zasuwane
    > elektrycznie :)

    Pełny komfort dają dopiero markizy zewnętrzne plus wewnętrzne rolety
    z metalizowanego materiału. Latem dają 100% zaciemnienia, a zimą
    odbijają ciepło do pomieszczenia i tworzą dodatkową komorę powietrzną
    między roletą a szybą. Mogą być obsługiwane ręcznie, mało kto
    odpowiednio wcześnie planuje doprowadzenie zasilania do górnej krawędzi
    okien dachowych.

    T.