  • Data: 2010-12-01 13:06:32
    Temat: Re: okna drewniane kontra plastiki
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote:

    > To po co zadawałeś to pytanie?
    > -----------
    >
    > Po co ktoś się martwi brakiem prądu?

    > Sam sie zastanawiam. Ludzie mysla, ze jak wentylacja mechaniczna
    > stanie to w godzine wszyscy domownicy wija sie na podlodze w spazmach
    > bolu i po dwoch godzinach umieraja ;-) Moze stad tez wynika niechec
    > niektorych do tej formy wentylacji..

    Hello,
    Coś w tym jest. U mnie w biurze jest wentylacja mechaniczna z klimatyzacją.
    Jednak klimatyzacja działa w ten sposób, że wymienniki są chłodzone wodą
    lodową. Wentylatory od tej klimy stoją na dachu krytym czarną papą. Dach ma
    powierzchnię kilkunastu tys. m2. Latem, przy +30 w cieniu, temperatura tam
    jest tak wysoka, że woda już się nie schładza, a do biura zasysane jest
    cieplejsze powietrze niż jest wewnątrz. No i wtedy wentylację się wyłącza...
    Nie życzę nikomu przebywania w takim biurze :)

    --
    Bartek