  • Data: 2018-04-10 10:20:40
    Temat: Re: ompa ciepła vs panele PV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Apr 2018 13:58:35 +0200, Myjk

    > Przez to jest większe żużycie prądu, ale też sprężarka bardziej
    > dostaje po dupie, bo musi więcej kotłować niż to konieczne.

    Liściasty, Ty łajzo! ;) Sprowokowałeś mnie do podłączenia watomierza pod
    moją lodówkę. Wyjszło 1.8kWh na dobę przy 1kWh (średnio, cokolwiek to
    znaczy) z karty producenta.

    Otwieram więc ja tylny panel -- nawet dużo syfu nie było, o dziwo, ale po
    zgrubnym wyczyszczeniu uruchamiam sprzęt na otwartym organiźmie i... się
    okazuje że wentylatorek na chłodnicy nie działa! Faktycznie jak go ruszyć
    palcem to stoi praktycznie w miejscu, chrobocząc nieprzyjemnie. Parę ruchów
    i już odpala za każdym razem. Sprawdzę teraz zużycie. :P Ale coś czuję że
    zaraz znowu stanie bo trzpień lata na ponad pół centymetra. Ciekawe czy
    znajdę zamiennik. :P

    --
    Pozdor
    Myjk