eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieosbior mieszkania od developera - na co sie przygotowac › Re: osbior mieszkania od developera - na co sie przygotowac
  • Data: 2010-03-18 11:48:33
    Temat: Re: osbior mieszkania od developera - na co sie przygotowac
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no patrz, a ja glupi zaplace bankowi prowizje od kredytu, ktora to
    > prowizja podzieli sie bank z deweloperem za to, ze deweloper zdejmuje
    > mi z glowy wiekszosc papierkologii..

    No właśnie się dziwię że godzisz się na zapłacenie prowizji. Przecież
    developer nic nie zrobił dla twojego kredytu. Developer zdejmuje
    papierologię? A niby to jaką? To jego psi obowiązek przygotować komplet
    dokumentów.

    > chcesz pogadac konstruktywnie? to udzielaj konstruktywnej odpowiedzi
    > chcesz pisac do rzeczy? to pisz w odpowiednim watku.
    > chcesz potrolowac? idz na pl.pregierz, tam jest hodowla i dokarmianie
    > trolli...

    I ty mówisz o konstruktywnych odpowiedziach? Wbiłeś sobie do głowy że cały
    świat chce cię oszukać, bo ktoś chce jakąś kasę za wykonaną pracę, a
    przecież powinien robić to gratis, bo przecież taki fajny jesteś.