    From: "s_13" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: oświetlenie w suficie podwieszanym
    Date: Wed, 8 Feb 2012 12:07:34 +0100

    > Nie rób tego błędu! Oczka halogenowe to silnie skupione światło. Jak
    > wyobrażasz sobie leżeć i patrzeć na tak silne światło?
    > Zniszczysz oczy. To się nadaje do kuchni, holu, kibla, ale nie w
    > pomieszczeniu w którym będziesz miał zwrok skierowany na sufit.
    > W sypialni spisują się najlepiej zwykłe lampki przy łóżku. To daje klimat
    > a nie jakieś silne żródła światła halogenowego.

    toż napisałem, że oprócz tego jest kilka klimatycznych punktów świetlnych,
    ale sypialnia to także garderoba, czasem trzeba tam posprzątać, czy też inne
    nie przychodzące mi teraz do głowy powody, żeby po prostu zrobić tam jasno
    po całości...
    BTW kusi mnie oświetlenie tego ledami, więc oprawki na GU10 wydają się
    ciekawą alternatywą, są halogeny różnej mocy, świetlówki pod te gniazda, czy
    też wspomniane ledy i to w całkiem przystępnych cenach... tylko tak lekko
    licząc, że jedna lampka led to jakieś ok. 100 lumenów, więc oprawek pewnie z
    tuzin minimum...

    pozdrawiam
    s_13