  • Data: 2010-11-29 18:15:31
    Temat: Re: oszczędzanie wody w umywalce
    Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powtórzę pytania innych:
    > Czy wiadro napełniane w całości przed zastosowaniem prelatora napełni się
    > tak samo po zastosowaniu cudprelatora ale połową litrów wody? Licznik wykże
    > mniej litrów, a w wiadrze nadal będzie pełno?

    Nie wiem czy to tylko cynizm czy naprawde nie rozumiesz. Oszczędności z
    perlatora mą być tylko przy myciu np rąk. Ręce myjesz powiedzmy minutę,
    normalnie zużyjesz 8-10litrów wody, z perlatorem też je umyjesz w minutę bo
    tyle czasu potrzebujesz na dokładne umycie ale wody spłynie tylko 3-4litry.
    Niektorzy nie zakrecają wody przy goleniu, myciu zębów itd co wydaje mi się
    może przynieś duże oszczędności.
    Perlatora raczej nie opłaca sie używac w kuchni bo tam wode zwykle
    napelniamy do naczyń, do gotowania itd a nie do mycia wiec perlator może
    tylko denerwowac bo woda wolniej napełni naczynie.
    Pozdrawia BearBag...